top of page

Rebirthing Weekend


Ceremonie weekend gegeven door Estaban en Kikki. Naast mijn maaltijd verzorging deed ik ook mee met de krachtige wedergeboorte ceremonies.


De geboorte van het leven, ik heb zoveel woorden en weet dat het niet over te brengen is. het leven is ons gegeven en wat ik al bij de rape voelde was dat het diep zou gaan heel erg diep, en het ging diep dieper dan diep. Deze diepte was alleen te bereiken via het centrum van het centrum, jou innerlijke bron. De diepe vanuit de bron ligt verborgen in de baarmoeder daar waar het leven begint. De diepe pijnen en diepe wonden liggen daar.


Het was een helse bevalling en echt, het ging dieper dan diep en was groter dan groot, we hebben het gedaan met ze allen. Nog niet eerder heb ik me op deze manier verbonden gevoeld vanuit ieder ze eigen bron, alles mag er zijn. De eerste ceremonie liet me zien dat alles er al is, de community, de stam, de basis, of we zo echt het dagelijkse leven vorm mogen geven geen idee, maar wat ik wel weet is dat het er kan zijn ook voor mij. Dat ik nog meer mag gaan staan om alleen daar te komen waar we echt welkom zijn, waar kinderen mogen zijn en waar alles tot uiting mag komen. Zwart-wit alles is er en zal blijven bestaan. Dit is het leven, de diepte en het stralende licht.


Twaalf energetische bevallingen, eenieder opnieuw geboren en de bron is herinnerd. De bron, het licht mocht opnieuw door mij heen geboren worden, zo groots en zo dankbaar dat ik dit met jullie mocht doen. In het bijzonder wil ik ook de mannen bedanken dat ze er waren zo groots en in hun kracht, pilaren om het nieuwe leven te mogen baren. Dit werk is wat ik te doen heb en waar eenieder welkom is, rebirthing, wedergeboren weer opstaan en het leven ontvangen in al zijn volheid in eenvoud.


Veel liefs Maartje



64 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

KOM IN VERBINDING

DE BUITENHOEVE

De Wulpen 12

Eesveen

Nederland

++31 6 30333161

    Bedankt voor u intresse in Oerbeleving.

    bottom of page