top of page

De magische reis van, ZIJN


Deze nacht ceremonie bij de hunebedden heeft me zoveel gebracht. De magie van de nacht sprak met meer dan 1000 woorden. De intensieve stroom aan informatie en activaties die ik mocht ontvangen van de stenen, waren groots! Het heeft mij en de anderen een diepe heling gebracht door vele zielen lagen heen.


Deze warme en liefdevolle ceremonie, gegeven door Kiki, Estaban en Nani was een groot geschenk. Een diepe verankering, een veilige bedding en ruimte om te aarden en te beleven. Eeuwen oude tradities kwamen weer tot leven bij de hunebedden, ontmoetingen voorbij deze dimensie, vrouwen die er drumde, de heling die vele daar hebben mogen ontvangen in de vrouwelijke lagen, diep gewortelde baarmoeder lijnen gezuiverd, opnieuw verankerd en bedraad. Pure magie in het oneindige geheel wat alles overkoepelt met een geweven web dat ons omarmt en verbind in eenheid, samen diep geworteld, maar bewegend vanuit de kern en bron van onze eigen Aarde.


Deze ceremonie ontwaakte in mij het verlangen om samen met andere vrouwen terug te reizen naar deze krachtige plek. Graag nodig ik vrouwen uit om samen op deze plek te drummen, dansen en zingen om al onze voorouders te eren. Om lijnen te zuiveren en de wedergeboorte te laten zijn. Voor een eerstvolgende samenkomst houdt de agenda in de gaten.


Dank je wel lieve Kiki Meyer, Estaban en Nani dat we samen deze reis mochten beleven en ontvangen.


Liefs Maartje

5 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

KOM IN VERBINDING

DE BUITENHOEVE

De Wulpen 12

Eesveen

Nederland

++31 6 30333161

    Bedankt voor u intresse in Oerbeleving.

    bottom of page